sun, rain and storm.

Verkligen skifftande väder idag. Ena timman strålande sol och inte ett moln medans nästa timma bestod av ösregn och storm, och så har det hållt på hela dagen. Så jag och golf Peter som han så trevligt heter bestämde oss för att skjuta upp dagens lektion till nästa vecka. Men imon blir det upp tidigt igen, 9.15 ska jag stå på rangen och slå lite bollar. Önska mig lycka till!

Kvällen för övrigt bestod av ett Starbucks besök för mig och Hanna för att sedan avsluta kvällen hemma hos mig med Sophie och tysken Leslie. När klockan slog 11pm var det dags för dem att ta sig hemåt medans städar Petronella kom igång. Var är det med mig och städa på kvällarna egentligen? Fick i alla fall rensat ut alla skåp och låder för att torkas rent och slänga onödiga grejer och en rejäl skrubbning av bänken, nu skiner det där nere!

good night. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0