tuesday.

Uppe med tuppen tänkte jag säga, men för mig var det tidigt. Befann mig på golf rangen vid 9.15 för att slå lite bollar. Efter det blev det hem och fortsätta lite med städningen eftersom att Doug kom hem idag. Hamnade lite i soffläge efter det innan det var dags att dra iväg på waxning. Tjejträff på gymmet för att cykla lite, går ju inte att göra så mycket mer när jag har min robot fot.
Väl hemma igen var Doug hemma äntligen hemma. Trevligt tänkte jag då det skulle bli en mer levande själ i huset nu när det är så ensamt. Men ne ne icke, det var bara tvättning som gällde och efter lite catching up tog han sitt pick och pack och kvar blev jag igen i ett tomt hus. Men jag är glad ändå, då kan vi tjejer ha våra tjejkvällar hemma i lugn och ro. Btw, jag och Hanna fick äntligen tummer ur och bokat våran flygbiljett till New Orleans. Road trip here we come! Får slänga in ett inlägg någon dag och berätta lite om våran trip.
Ne, golf imon igen så jag säger god natt. ♥



skinande rent så att det blänker, o ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0