b-day party and we got dunked.

Titta, nu är jag snart i kapp i bloggen, om man hoppar vardagarna då vill säga. Just nu är det inte så intressanta, om jag inte jobbar så hänger jag och chillar med mina brudar.
Helgen som gick har varit väldigt lugn. Fredagen spederades på Johannas porch med godis, musik och frågesport. En almänt seg, lugn och mysig kväll.
Själva lördagen blev en hemma dag med Hanna men oj vad mycket vi hann med! Shopping på TJ Maxx då träningskläderna fylldes på, kaffe på Starbucks, ännu mera shopping med träningskläder på Marshall, shopping på Nordstrom på mallen där min bröllopsklänning inhandlades för broderrs bröllop. Efter all denna shopping begav vi oss hem till mig där Elins 13 years b-day party hölls. En massa tonårs tjejer som sprang runt och vi hade även hyrt en dunk tank dagen till ära och självklart skulle jag och hanna in i den och dunkas ner!
Som ett avbrott från skrikandes tonårstjejer drog vi oss till Woodside farm, en gård med hemmagjord glass. Och vem tackar inte ja till en alldeles egengjord chocolate chip and cookie dough ice cream?
Hem igen för att umgås med tonåringarna och bara ta det lugnt. Både jag och hanna fick för oss att bada igen, men inte i dunk tanken denna gången. Utan vi kom på den braiga idén att hoppa i mitt lilla badkar med en massa skum och levande ljus. Sagt och gjort fick vi oss en mysig stund i badet!
Framåt kvällen blev det middag med "de äldre" om man ska säga så som avslutades med vin, hanna och min värdpappa som sällskap tills månen stod högt upp i skyn.




















Kommentarer
Postat av: Magda

Älskar att du bloggar:) saknar dig !

2012-05-24 @ 11:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0