plans for our roadtrip.

Söndag som även betyder slutet på veckan. Jag och Hanna drog oss till kyrkan denna morgonen. Framåt 11.30 var vi hemma igen och då blev det frukost och häng med mina barn för min del då Hanna skulle jobba. Resten av dagen spenderades hemma för mig i solen och lekandes med barnen. Hann även med en del av våran roadtrip planering för att kolla igenom vilka städer vi ska ha våra stopp i.
Vid 7 tiden ringde telefonen och Hanna och jag var redo för dagens träning, tennis. ja proffs kan jag inte kalla oss men visst kunde vi i alla fall slå bollen fram och tillbaka ett par gånger. Hem för att äta middag och även denna kvällen blev häng på våran porch för att fortsätta med roadtrip planeringen som jag hade påbörjat. Detta kommer allt bli en minnesvärd resa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0