quality time.

Ännu än ny vecka och nu är jag äntligen ikapp med bloggningen. Dagarna har mest gått åt till att träna, fixa lite här hemma, gå ut med hundarna och vara med mina kära små tjejer. Förutom idag då vill säga...
Hanna och johanna (nördiga som det är) har fått för sig att ha ett Harry Potter marathon med alla 8 filmer. Självklart fick jag en inbjudan men tackade vänligt och snällt nej och sa "vi syns på torsdag" då detta marathon beräknas att ta cirka 2 dagar...
Så för mig har det blivit egen kvalitetstid. Har nästan känt en slags tomhet sen i söndags och med denna egen tid blev det mycket bättre då jag fick tänka och reflektera. 1,5 h på ett cafe med en latte och en nattpromenade sittandes nere vid sjön i mörker och tystnad var väl behövligt för att pigga upp mig själv. Vandrades hem till min gata med hörlurarna på högsta musik av chicken fried - zac brown band kunde inte natten börja bättre.

Kommentarer
Postat av: Madde

Harry Potter är inte nördigt!!!!

2012-05-30 @ 13:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0