Danmark och Liseberg!

Heeej igen!

5 dagar till ett kort inlägg då, hur ska detta gå haha.
Började på fredag med att åka till Danmark då, där borta va Kurt, Kinna, Philip, Lotta-Lena, Alfons, Vilgot, Johannes och Camilla. Vi packade upp lite smått och gick sedan och la oss när vi kom fram. Dagen efter blev det en heldag i stan med allihopa förutom Johannes och Camilla som åkte hem. Jätte trevligt och kan säga att med en 3 årig Alfons i stan blir det mycket spring!! Haha, så söt va han! Han sprang runt och jagade mig,så hör jag några skratta bakom mig. Då tittar jag bak och ser Alfons med byxorna nere vid bena, han hade tappat dom, och allt man ser är hans blåa piké och en vit blöja, haha!! Huittade i alla fall ett par trousers jeans.
Så på kvällen tog vi det lugnt. Jag och Alfons tittade på Elias filmen och han somnade i mitt knä. Sen gick vi och köpte lite skaldjur och satt och åt, mysigt det med. Nästa morgon på söndagen tog vi det lugnt på morgonen. Alfons väckte mig runt 8 tiden så vi gick upp och lekte. Runt 1 tiden åkte vi alla till Dott keramik och tittade lite. Lotta-Lena och Philip med barn åkte hem och vi åkte iväg med bilen och fikade lite överallt. På kvällen åt vi på restaurang, jätte gott va de!
På måndag morgon åkte jag, Alida och mamma till stan. Det enda jag hittade va 3 par Dolce & Gabbana trosor, REA så passade på! Sen gick vi hem och städade iordning båten och allt, vi bodde nämligen i Ginneton som låg i Skagen. Runt 4 taget åkte vi iväg. Blev min familj + faster Kinna och fabror Kurt. Runt 8 var vi hemma. Så gick till farmor för att hälsa på henne, satt där och pratade ett tag. Sen kom Rebecka, Matilda och Filippa så vi skulle ner till Bohuslän (en båt). Men träffade på Carl innan, roligt att se honom för att det var mer än 3 månader sedan! Sen cyklade vi vidare ner. Väl där nere var det en massa Fiskebäckare och Tjörnbor. Jätte roligt att träffa Tjörnborna igen eftersom att det också var mega länge sedan!! Så där spenderade vi kvällen och jag va inte hemma förän halv 3 tiden.

Så idag har vi varit ett gott gäng på Liseberg! Vi var ungefär 25 personer, om inte mer. Så det var jätte skoj! Åkte dit me 11.20 bussen så kom mamma och hämtade mig, Rebecka, Linda och Frida runt halv 11. Så vi hade en massa roligt med mycket vatten och lek! Perfekt dag för att gå dit, inte mycket folk och lite halv bra väder.

Så nu sitter jag här, ska snart nana. Funderar på att dra upp till Rönnäng imorgon. Har itne varit där sedan 2 maj, så de är på tiden nu. Så då stannar jag nog där tills på fredag om jag åker upp. Vi får väl se! Ha det bra

take care!


Alida, pappa och jag


alfons jag och alida faster Kinna och jag brist på annan plats i bilen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0