:( :( :(

3 dagar kvar.. Fyy vad tiden har gatt fort! Fick en kansla i magen nu som sager att jag vill hem, nu! Men sen fick jag tillbaka den kanslan som sager stanna kvar!! Jag vill bade och, men jag vill aven stanna! Varfor ska allt vara sa svart? Varfor ska varldens mysigaste sommarstalle ligga 12 timmar och 6000 kr ifran mig? Sometimes life is hard..

Vaknade for ett tag sedan i alla fall. Eller blev vackt redan halv 8 i morse av varldens (!!!) thunderstorm. Jag overdriver inte nar jag sager att min sang skakade. Storsta askvadret jag har varit med om. Varade i ungefar 45 minuter. Ska jag vara helt arlig sa var jag lite halv radd sa satte pa ipoden pa hogsta volym ;) !
Snart ska jag, Sandy och Betty aka till Cape May court house och shoppa de sista.

take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0