första dagen

Då va första dagen gjord i skolan. Började klockan 9 idag, fyy va skoj de va att träffa alla kompisarna!! Blev ett litet upprop och utdelning av scheman. Som det ser ut nu så va de ett jätte bra schema som jag fick!Sena sovmorgonar på måndag och tisdag. Slutar runt 1 tiden dom flesta dagarna förutom på fredag, 11.40 då ;) ! Om jag inte hoppar på en kurs som heter medicinsk grundkurs. Men får se.
Så idags lutade vi 9.45 så då gick vi runt lite i stan. Runt 11 tiden gick vi och lunchade på Jensens böfhus, jätte gott! Sedan blev det hemfärd. Jag och Matilda gottade oss lite på hennes altan med lite tidningsläsning och sedan gick vi hem till mig. Här va Matilda så trött så hon somnade i min säng medans jag satt vi datorn haha. Sedan blev de att äta mat runt halv 5 som pappa hade lagat, hemmagjorda köttbullar och potatis, yummi! Sedan gick vi vidare hem till Rebecka där Linda och Rebecka va. Hände inte så mycket så vi skulle iväg på en promenad men kom inte längre än hem till mig haha. Så nu gick dom precis och jag sitter här.
Imorgon ska jag iväg med Alfons på utflykt, blir Universeum så det ska bli skoj :D !

take care


alex busskompis ;) matilda, malin och sandra på bussen sandra och gustav på jensen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0