gossip girl forever in my heart!

Dålig uppdatering, I know.

Tog i alla fall bussen till skolan. Va sjukt lång kö till rektorn så dumpade det. Hade engelska i 1 timma med en ny lärare. Verkar vara en jätte bra lärare bara att han är från Scotland och har den oerhört fula accenten, usch! Hatar britisk accent :P! Sen skulle vi ha Naturkunskap men det hade vi inte, så det blev inget. Så gick och ställde mig i den långa kön i alla fall som blev kort rätt så snabbt. Så fick reda på att jag i alla fall ska läsa retorik, studieteknik och kanske medicinsk grundkurs. Jag har inte bestämt mig än. För den lektionen ligger på fredag eftermiddag. Så antingen slutar jag 11.40 på fredag och får vänta till 13.40 på den kursen, frågan är om man orkar det?
Sedan gick jag, Matilda och Filippa till Lydias i nordstan för att käka tacobuffé, gott! Sen tog jag spårvagnen till Wieselgrensplatsen, dags för att vaxa sig! Idag blev det låren, bikinilinjen, "raggarsträngen" och läppen. Fyy för den smärtan haha! Blev en 400 g ipren innan som gör de mindre ondare.
Väl hemma blev det mest slappt. Färgade min syrras hår, blev alldelles för ljust. Så hon åkte och köpte ny färg så fick färga det igen, blev alldelles för mörkt. men nu har hon i något så vi får väl se opm det bli ljusare.
Sen har det blivit Gossip girl tittande, hela säsong 1 klar nu. Alltså de är helt sjukt hur bra det är!!!! jag är helt lost på det!!
Så detta har i princip varit hela min dag :)

take care


jag i skolan, haha


hårfärgning på syrran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0