dagarna :)

Tudelo =)

Måste börja med att säga att vårat internet är konstigt. Funkar på alla datorer men inte min där uppe, så bilder får läggas in senare på alla grejer :/

Igår när jag slutade runt 13.10 gick jag in till stan där mamma, Magdalena och moster Vivika väntade inne på Ginatricot. Gick runt och tittade lite innan vi tog ett stopp på Jensens böfhus, mysigt! Sedan tittade vi vidare. Det var värsta regnvädret igår så fick inhandlat paraply så man kunde vara torr! Hittade ett par rea byxor på Topshop för 59 kr, haha fatta att det var ett kap! Dom skulle kosta 500, men så blev det 59 :D. Köpte också en kavaj och ett par skinnhandskar på Lindex. Så blev lite glad att jag hittade kavajen faktiskt!
Runt halv 6 tiden, tror jag, drog vi oss hemåt. Senare kom Magdalena och Vivika tillbaka hem till oss för dom hade åkt i förväg till Frölunda torg. Så vi fikade lite och pratade allmänt, jätte mysigt!! Sen kom också kära farmor på besök. Så runt 8 tiden gick allihopa. Tycker det är en massa roligt och mysigt med sådana där dagar på stan :)

Idag var det skolan för hela slanten. Sedan gick jag hem och lagade lite tacos, mums! Ringde Mathias och grattade honom också GRATTIS!!! Sen kom Alidas kompisar och Rebecka så fikade lite med dom. Efter det tog jag en tur ner till Önnereds hamnen och åkte ut till Lillöa. Skulle titta hur det såg ut för jag och några kompiar ska ha kräftskiva där ute imorgon, mysigt :) ! Sen gick jag till våran nimbus och la oss där ett tag och bara slappade. Tycker det är en massa gött. Så nu sitter jag här. Får seom jag får lagt mig tidigt ikväll som jag hoppas på. Imon blir det skolan. Företagsekonomi 8-9, sedan håltimma och matte 10.30 -11.40 sen slutar jag, det är soft!

take care

 
haha, sofie och victoria i skolan igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0