hemma hos millan..

Tjingeling!

Nu sitter jag här hemma hos Camilla. Idag runt kvart i 4 kom Larry och hämtade mig så åkte vi hit upp. Gick hem till mormor och morfar, käkade lite. Sen runt halv 6 kom Camilla och hämtade mig. Vi åkte hem till David där vi träffade honom och Albin. Men gick lika fort. Åkte iväg och hämtade Hanna och Mathias. Roligt att träffa honom som man inte har sätt sedan USA. Sen åkte vi in till stenungsund. Där gick vi runt lite i affärer, Camilla bytte en tröja på MQ och sedan gick vi till Cubus. Träffade Magdalena som jag inte har sett på många månader. Åhh va de va roligt!!! Sedan kom oskar så då skulle vi gå och bowla. Men alla banor va upptagna. Så då blev de bio. Men ingen bio gick. Så då gick vi och fikade på Lars-Görans cafe. Sen gick vi till ICA och köpte naturgodis och sedan blev det film hemma hos Mathias med Hanna, Camilla och jag. Så nu gick vi precis hem till Millan, jag ska sova här ikväll. Väntar på att de andra gräbbsen ska komma hem från Göteborg.

take care

Kommentarer
Postat av: magda

de va såååå skoj att träffa dig med, hjärtat!!!!!!!!!!

2008-08-14 @ 22:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0