längre än vad jag trodde

Skoldagen blev längre än vad jag trodde! Efter rättskunskapen hade jag en lektion i matte B som jag hade glömt av. på Kitas kan man nämligen välja att läsa matte B, C och D och jag har valt alla kurserna. Så då har jag 3,5 timmar matte i veckan istället för 2 timmar. Nya lärare i både idrott, rättskunskap och matte. Verkar bra allihopa så detta blir säkert bra!
Tog i alla fall hem bussen 14.53 och har precis käkat lite mat. Alida hade lagat till skinka och broccoli grej i ugnen med pasta till, gott :) Får se vad som händer senare. Måste fixa grejer till skolan så får se om jag och mamma hinner till Wettegrens lager i sisjön.

take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0