Lyckad kräftskiva!

Fyy, jag hatar att internetet ska vara paj. Då blir det att man aldrig bloggar nästan!

Igår va jag i alla fall i skolan, slutade 11.30 så de va härligt :) Sedan tog vi bussen hem. Jag gick hem till farmor och satte mig där ett tag och pratade med henne. Sedan åkte vi ner till hamnen och hämtade mina kräftor som min kusin hade lagt undan till mig, tack! Sen gick vi hem till farmor så kokade vi dom där på hennes altan. Mamma och Alida kom förbi med sallad som dom hade köpt på torget. Sen drack vi lite kaffe och så kom fabror Sture en sväng.
Efter det var de full fart hem och skynda sig, duscha, byta kläder och sminka sig. Skulle vara i hamnen ruint 6 taget och det hann jag. Väl framme tog vi framors båt ut till Lillöa. Jag, Matilda, Filippa, Sandra, Victoria, Sofie, Elina, Ebba och Madeleine. Hade en jätte mysig kväll där ute med kräfotr och kladdkaka. Runt 11 taget drog vi oss där ifrån för att åka in till stan. Gick runt där lite, men sedan hamnade vi på Condeco på avenyn. Mysigt!
Runt 1 taget kom Camilla in och hämtade oss. Snäll tös ;)! Och sen va det dax för sängen! Jag och Camilla la oss i Johannes säng och somnade inte förän 3 taget.
Idag väckte Camilla mig, tqck så mycket!!! haha. Gick upp och åt lite frukost, städade huset och va allmänt slapp. Camilla åkte och hämtade Johannes på flygplatsen, han kom hem från England idag. Efter maten åkte jag ut till Lillöa igen för att hämta alla grejer som jag hade lämnat där under kvällen. Stack hem till farmor sen och lämnade det. Blev sittandes i någon timma med henne och pratade.
Ikväll ska vi alla tjejer på restaurang troligtvis, mysigt. Nu sitter jag här  i alla fall och lyssnar på när Camilla och Johannes när dom sjunger. Dom ska nämligen sjunga på ett dop imon. Låter jätte fint :)

Jaja, får göra mig iordning nu. Jag lägger in bilder från kräftskivan och allting någon annan dag. Orkar inte bröta med pappas dator och grejer :)

take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0