måndag och tisdag

Igår vaknade jag upp. Började med att tvätta 2 av 3 bilar. Både ute och inne i dem. Kände mig stolt när jag såg resultatet ;) Under tiden kom Mathias och Magdalena. Så dom satt och pratade med mig under tiden som jag städade bilarna. Sedan blev det dax för middag. Båda två fick ätit här och det blev spaghetti och köttfärssås. Runt 3 tiden gick Mathias hem till Hanna och jag, Magdalena och Alida tog en tur till Frölunda torg. Tittade runt lite innan vi avslutade det med glass nere vid Sannabacken, mycket gott!! Efter det körde Magda hem oss och sedan åkte hon själv hem.
Väl hemma städade jag mitt rum som såg ut som en svinstia!!! Låg kläder och grejer exakt överallt!! Hade inte hunnit packa upp sedan USA eller Danmark. Efter det blev det en dusch och sedan gick jag hem till Matilda. Där va Rebecka, Linda, Frida J, Jenny, Martina, Amanda och Matilda. Satt och pratade ett tag, mycket trevligt :)!!
Runt halv 11 gick alla hem eftersom att det var skola för dom. Jag och Matilda tog oss en promenad till OKQ8 för att köpa en tidning och sen gick vi sakta men säkert hem. Väl hemma blev det VÄNNER tittande innan jag somnade.
Idag kom Alida och väckte mig och jag gick upp och åt lite frukost. Fortsatte sedan med att städa min bil ;)! Mina lilla kära golf haha! Sedan har det blivit rätt så slappt. Pappa kom hem och lagade lite mat och sedan gick vi och handlade mat. Jag övningskörde och det gick perfect :) Så nu har pappa precis kokat kaffe, hazelnut kaffe från Wawa!! Såååå gott!!!! Flashbacks till usa! Så ska vi äta lite fruktsallad till som jag har lagat :)
Imon får vi se vad som händer, måste verkligen göra ett arbete som ska va inlämnat innan jag börjar skolan, fyy! Skulle egentligen gått ut med Alfons också men han va fortfarande sjuk, stackarn!

Men men, kaffet kalnar!

take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0