mysig kväll

Igår hade vi ångest om vad vi skulle hitta på! Camilla kom hit runt 8 taget, jag sov som ens tock i soffan när hon kom haha. Att vara "mamma" tar kol på en ;) ! Senare kom Filippa och jag hade både beslut ångest med kläder och vad som skulle hända under kvällen. Halv 10 satt vi fortfarande här och hade ingen blekaste om vad som skulle hända. Men vi hamnade i kyrkan till slut. Är någon konferans där så.
Efteråt fikade vi och hade det jätte mysigt. Sedan blev det bilarna ner till hamnplan där de flesta folket stod. Pratade och hade allmänt trevligt! Runt 1 drog vi hem för att byta bil, ingen bensin längre men vi drog tillbaka igen. Pratade om att åka ner till stan för att fika på Tintin.Men det var ingen som va så haj på det. Så istället drog jag, Camilla, Emma och Emelie hem till Emelie och hade en egen liten fika där :) jätte mysigt var det och runt 3 tiden började vi att dra oss hemåt.
Väl hemma när jag kom in i dörren var där en ENORM (!!!!!) spindel, asså jag höll på att dö och varken jag eller Camilla vågade att döda den! Ringde mamma som fick kommer ner till våran räddning. Asså fy, jag har nog inte sett en större, och den sprang jätte fort! Hade rysningar hela natten igenom. Men jag, Camilla och Alida somnade gott i Johannes säng efter en fullspäckad dag och vaknade upp idag runt 12 tiden. Camilla åkte hem för ungefär 30 minuter sedan och jag ska börja städa lite smått. Får se vad som händer ikväll!

take care

Kommentarer
Postat av: Emma

Fattar vilken spindel du menar... Vi har helt plötsligt fått massa sånna här hemma... Usch! Å dom är verkligen snabba. Hatar dom! Kramar

2008-08-23 @ 20:07:02
URL: http://fambjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0