promenad :)

Det blev ingen wettegrens iadg, kom på det alldelles för sent när mamam kom hem. Alida hade i alla fall bakat en kladdkaka så vi fiakde lite tillsammans, mysigt :) Sedan har det för det mesta blivit att slappa. Sprang runt lite i huset på grund utav brist på annat, spelade piano och då ringde Johan (pianoläraren) och berättade ltie om min framtid haha, eller framtid och framtid :P Får inte ta lektioner längre för min tid är ute, men det skulle hanfixa sa han, fixarJohan!
Sedan ringde jag Rebecka och vi gick ut på en promenad. Tog rätt så långt tid för vi går rätt så segt och stannar på olika lpatser. Så idag blev våran promenad ner till hamnen, vidare till Stora badet och satt där i 30 minuter eller något och sedan hem, mysigt! Snackade sista biten med Tejder i telefonen också. Så nu sitter jag här. Måste verkligen sova! Ska ta bussen 07.20 imon, segt!
Just det ja, GRATTIS till Karin och Johan som fick en dotter idag :D !!!! Jag fick ett kusinbarn :D !!!

take care




jag vet, vi är öde på våra promenader ;)

Kommentarer
Postat av: Becky baaab

vi e LÄTT snabbast och snyggast på åh promenera !

2008-09-02 @ 23:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0