sista shoppingen!

Som jag sa i ett tidigare inlagg. Lufthansa har gatt ut i strejk sa mitt flyg var canceled. Men pappa ringde upp flygbolaget sa fick ett nytt. Samma dag bara en senare tid och annan mellan landning. Mellanlandar i Frankfurt istallet for Dusseldorf. Sa jag ar hemma pa tisdag runt 10 tiden istallet for 08.45 :) Men tur att man upptackte detta sa jag inte kommer till Newark och inte har nagon flight.

Runt tva tiden akte i alla fall jag och Sandy ivag till hennes foraldrar for att hamta hennes mamma. Aah va dom tva ar underbara, Bob och Betty!! Bob varsta "Petronella, I'm going to miss your smile. And I hope your studys is going well. And say hello to your wonderful family. And finally, I'm going to miss you so much and I love you!" Sa sott :) !
Sen akte vi i alla fall ivag till Cape May court house, dar borta vid TjMaxx och allt. Vi skiljdes at sa gick runt sjalv. Sa Sandy sa att hon kunde hamta mig 3 timmar senare, runt 6 taget. Sa da kom hon. Idag hittade jag en jacka till mig, lite smink och tidningar och en vaska att packa i och sedan presenter till mamma, Camilla och Johannes. Nar vi kom hem var bara jag, Hans och Sandy hemma sa vi bestallde hem lite thaimat. Gott gott :) Sen gick jag till mitt rum for att fa lite packat. Mina tva vaskor som jag kom hit med ar redan proppfulla!! Sa jag har min nya vaska kvar med grejer som ska fa plats. Skor och bikinisar och lite klader och sant :)

Sa nu sitter jag har och tittar pa American pie, naked mile. Haha, alska dom filmerna! Dan kom ocksa hem for ungefar 30 minuter sedan men gick och la sig, sa nu ar det bara jag uppe.

take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0