sista strand dagen :(

Hii hii!!

Idag var det sista dagen pa bayen, sista gangen jag kakade en hoagie, sista gangen jag tog cykeln pa en lang cykeltur. jag kommer att sakna livet har sa mycket.
Vaknade och gick upp runt 10.15 idag med en hals som varkte som in i #$*%#. Hade ont varenda gang jag svallde! Men men, det skadade inte mig. Tankte att jag maste ta vara pa den sista dagen! Satt i soffan och pratade lite med Dan och Sandy. Efter ett tag gick dom ut och grejade i tradgarden och jag at lite frukost. Sen gick jag in och packade de sista och bestamde mig va jag ska ha pa mig pa planet. Nu ar det bara allt mitt smink och harprodukter kvar som ska i vaskan. Vagde dom lite och jag har en som vager 19 kg, 16 kg och 27 kg. Sa har en overvikt pa 16 kg.
Sen runt 1 taget bestamde jag mig for att cykla ner till bayen. Va jatte harligt vader idag, upp emot 30 grader och det blaste harligt. Cyklade forbi Wawa for att kopa min sista hoagie och mina sista annansbitar :(. Lag nere pa stranden till 4 taget. Sen bestamde jag mig for att cykla hem till Harry och Elsa for att saga hej da. Blev sittandes dar i 1,5 timmar for att prata och dricka kaffe. Sen skulle dom pa mote och jag skulle hem och ata middag.
Nar jag kom hem slangde jag mig i duschen och skyndade mig for maten var redan klar. Blev bakad potatis med kyckling, yummi! Sa idag var hela "familjen" hemma + Dennis.
Sen satt vi dar och pratade och lite sant. Gick in pa datorn for att checka min flight och se om allt stamde, och det gjorde de! Fyyyy!!!! Maste beratta en sak! Nar jag satt framfor datorn i fatoljen ensam i rummet kommer Dan och Sandy in. Och jag reagerar inte men sa marker jag att Dan kommer fram till mig sa han ba "Petronella, look!" Och tro de eller ej men da haller han en dod orm mitt framfor mig och jag far panik!!!! Hade datorn i knat sa stallde den snabbt pa golvet och sprang ivag in pa mitt rum med Dan efter mig och skriker "stooooooooop!!!!" haha! Men sa ropade han ut mig sa jag fick tittat pa den, fy! Dennis hade hittat den till mig och ville ge mig den som en "hej da present" haha! So, thank you very much!!
I alla fall sen gjorde jag en liten kladdkaka till dom alla har hemma innan Dan och Dennis skulle ut och fiska. Jag fick till och med sattit Dan i arbete ;)! Sen blev de lite "slagsmal" mellan mig och Dan, haha. Jag jagade han med en blot handduk for att smalla han med och han hade en blot handduk + en stick pinne. Men jag slutade fred mellan oss:0! Kakan blev i alla fall perfekt och god! Sa runt 9 tiden skulle dom aka sa kramade dom hej da och sant. Hade faktiskt graten i halsen, fy hatar att saga hej da :/!
Sa nu har dom akt och Sandy har gatt och lagt sig och jag sitter har med varldens forkylning! Nasan bara rinner pa mig och jag knarkar te! Sista dagen ska man just bli sjuk! Imon ska jag upp runt 8 taget. Vi aker hem ifran runt 10 tiden for att kopa nas spray och saga hej da till Sandys foraldrar. Sen ska vi hamta Lindy sa kor dom tva mig till flygplatsen :)
Men nu ska jag fortsatta knarka te och titta pa vanner. Alska dom, haha!! Far se om jag hinner blogga imon. Annars far de bli nar jag ar hemma :/.

take care

   
packning i full gang     hoagie :D !!     stranden idag     my tan line ;)

   
 ormen!!!!      Dan i arbete, haha       Dan och Sandy        basta hunden ever, Daisy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0