söndag

I lördags kväll blev det itne så mycket. Jag, Filippa, Linda och Evelina hamnade hos Filippa och käkade thaimat, mcyket gott haha!! Sedan kom Matilda och då gick jag, Matilda och Filippa hem till en som hette Arvid som bor i Fiskebäck. lite halvt segt där så vi cyklade vidare till Påvelund efter en halvtimma och träffade Joel. Där Stod vi och pratade med honom ett bra tag, mysigt :) !
Runt 11 visste vi inte va vi skulle göra så då bestämde vi oss för att gå till pingst kyrkan och titta på Soulit som skulle spela, men det gjorde dom inte utan det är nästa helg. Så det blev ett annat band. Lite halvt bra, men åkte hem istället så va hemma runt halv 1 denna lördag kväll.
Idag vaknade jag upp av att telefonen ringde 24/7. Sen kom mamma och pappa hem och vi åkte ut till sjöholma, jätte fint väder idag! Men för mig blev det kläderna på. Mådde lite halvt kass, jätte förkyld och hostade enormt mycket. Så jag och pappa mös i kojen och löste korsord :) Runt 4 tiden åkte jag hem med Rebecka och dom och sen stannade jag hemma. Somnade i soffan och när jag vaknade upp var jag alldelels vitblek i ansiktet! runt halv 8 tiden körde vi ner pappa och Jocke (pappas arbetskompis) till hamnen, dags för fiske igen! vinkade av dom och sedan kötpte vi en pizza. Åkte hem och käkade den, jag, Alida och mamma. Mysigt! Sedan har jag bara slappat framför tv:n och datorn typ. Försökt att göra så lite som möjligt så jag blir frisk! Tejder ringde för ett tag sedan så pratade med honom i över en timma haha, trevligt!
Nee, time for nana!

take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0