5 dagar med Camilla, haha ;)

Nu ska jag försöka att sammanfatta. Föråt för de inte har blivit någon bloggning!!

Jag och Camilla kom i alla fall hem runt 4 tiden på fredagen ungefär. Så tog lite och åt innan vi gjorde iordning oss. Runt 6 tiden träffade vi alla 90:orna utanför kyrkan, Jennifer hade fått körkort idag. Grattis :D !!! Så vi tog bilarna in till stan där vi parkerade vid poseidon och satte oss på de franska cafet nere vid kungsgatan. Riktigt mysigt va de :)


alla tjejerna   Camilla, jag och Olivia   Emelie och Jennifer   Camilla, Emma och Ellen

Efter det blev det en mysig fondue afton med en massa frukt hemma hos mig. Så vi begav oss till ICA Maxi i Sisjön och köpte på oss allt vi behövde. Blev en massa mysigt! Runt 12 tiden började folket att dra sig hemåt och jag och Camilla tog bilen för att åka ut och cruisa lite, haha. Träffade lite allt möjligt folk. Sedan på kvällen kom Alida hem ifrån kompisar så vi alla sov i hennes 1,40 säng. Trångt men det funkade!


     frukt!!            Ellen, Camilla, Olivia och jag          alla tjejerna!

Sen på lördagen vaknade vi upp. Gjorde smått iordning oss och runt halv 1 åkte vi in till stan. Blev lite affär tittande. Hittade en vit klänning och en höst kappa. Sen runt 4 tiden var vi hemma igen. Va inte så sugna på stan kom vi på, haha. Vi lagade lite mat, blev snabbmakaroner och köttbullar. Sedan ringde Tejder och frågade om vi skulle me in på bio, och vi hade ju inget speciellt planerat så det gjorde vi. Men innan det åkte vi hem till Alfons för att lämna en liten present, var en badring med Hitta Nemo motiv som vi hade hittat. Han blev helt överlycklig!! Så stannade där i någon halv timma. Såå söt va han!
Alfons: Petronella, har du åkt någon kopiti (helikopter) idag?
Haha, alltid när han ser något flygplan eller en helikopter pekar han på det och säger Petronella. Lite roligt. Mig förknippar han med flygplan och mopeder. Så jag har en alldeles egen gul leksaksmoped som va min hemma hos honom, de ni ;)!
Runt halv 8 begav vi oss i alla fall in till stan. Där på parkeringen väntade Tejder, David, Oscar och 2 nya tjejer som jag inte träffat, Julia och Josse. Så jag, Camilla, Alida och Tejder gick på Mamma Mia medans de andra gick på den Batman filmen eller va de nu va. Träffade även Mathias och Hanna där. Mamma Mia va så sjuuukt bra film! Älskar den! Efter det gick vi till Franks på Kungsportsplatsen för lite fika. Dom andra kom en timma senare efter att deras film var slut. Så där satt vi till halv 1 ungefär. Kom hem strax efter 1 tiden. Satte på Top Gun på Alidas rum, men somnade snabbt innan halv vägs in i filmen!
Vaknade upp klockan halv 2 (!!) mitt på dagen. Så slappade mest. Gick hem till Rebecka en stund och pratade med henne och käkade middag. Men sedan runt 18.30 ringde Camilla och sa att jag skulle me tillbaka till Tjörn. Va rätt så tveksam, men efter en lång övertalelse så åkte jag med. Kom fram strax efter 8 tiden. Så träffade på Tejder, Albin och Joakim. Så vi va hemma hos Camilla och tittade på Åke från Åstol. Sedan blev det lite spelande av sällskaps spel. Men runt 12 tiden drog dom sig hemåt. Så vi tittade på 21 i Camillas säng där vi alla skulle sova. Somnade snabbt och hade klockan på 05.15 på rigning. Mobror Larry kom och hämtade mig och Alida runt 05.45 så åkte vi med honom hem till Göteborg. Så nu sitter jag här! Skulle egentligen gått med Alfons på Universeum idag, men han hade feber så får bli en annan dag. Istället ska jag städa rummet och bilarna. Tycker det är roligt att städa bilarna faktsikt :D ! De här 5 dagarna som jag har avrit med Camilla har det inte blivit mycket sömn kan jag säga!! Haha, men rolgit har det varit! <3

Ha det bra, take care


Alida och Tejder    jag och Camilla     Mathias och Hanna    Julia, David, Josse och Oscar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0