en bloggfri helg!

Sorry, har inte hunnit blogga!

Det var jätte mysigtMarstrand! Riktig julstämmning!
Började med att vi åkte buss allihopa och sedan tog vi färjan över. Där bjöds det på glögg och pepparkakor på utsidan och sedan gick vi in för att äta. Gott var det (Men Tjolöholms slott har varit goare, haha).
Var hemma runt 1 tiden den kvällen och då va jag så trött så det blev god natt, god natt för mig.

På lördagen morgon vaknade jag och va tvungen att gå direkt till jobbet. Började 10.00 och va riktigt trött! Fullt med folk och mycket att göra hela tiden! Så väl hemma tänkte jag vila men istället åkte vi raka vägen till kyrkan där det var julkonsert. Mamma var med och sjöng. Snacka om julkänsla!! Efteråt blev det lite fika.

Söndag morgon började med sjukt ont i magen. Men det hjälpte inte, tvungen för jobb var det. Gick dit och mådde inte bra. Gick över till magont och illa mående så bestämde mig för att avsluta jobbet runt 3 taget. Gick hem och vilade och firade "julafton" med familjen och mormor och morfar. Fick Victoria Secret trosor, en ring från Avi&Lena, pyjamas och fina julkulor av mormor & morfar. Så det var mysigt!
Efteråt gick vi på julkonserten igen. Kände mig lite halv dålig så efteråt gick jag raka vägen hem och hara bara legat i soffan sedan dess.

Snart blir det natti natti. Jobb imon igen, haha!

bilder från julbordet


jag och alida


karin, therese och matilda


karen, carl-johan, johan och karin


godismonstret, haha!!


therese och tuva-lisa


jag under kvällen

Kommentarer
Postat av: Jejja

Alida, du OCH johannes :P Haha, hoppas allt är bra med dig vännen och att vi ses snart! Puss

2008-12-22 @ 00:10:34
URL: http://smallshine.blogg.se/
Postat av: Jejja

Haha, jag menade att på den bilden på dig och Alida är Johannes också med i hörnet ^^

2008-12-22 @ 13:32:02
URL: http://smallshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0