en torsdag i mitt liv.

Natten är här, vilket betyder sova för Petronella. Idag var det i alla fall möte med jobbet innan skolan, och sedan var det 2 lektioner innan jag slutade för dagen.
Efteråt gick jag och Filippa in till stan. Tittade på lite julklappar och jag hittade även en julklapp som vi ska ha i paketleken på julafton!
Idag kom även pappa hem från jobbet så det blev god mat hemma. Han hade även köpt ett bra surround system som vi kopplade in. Sedan somnade vi båda gott i soffan. Vaknade strax efter 6 tiden och kom på att kören hade börjat så det var bara att palla sig dit!
Efteråt blev jag hembjuden på fika hemma hos Jennifer. Blev sittandes där framåt halv 10 tiden och pratade om livets stora frågor och sedan blev det en promenad. Jätte mysigt var det!! Så det gör gärnas om :)
Men men, sova nu var det ja! Torsdag imon, snart helg. Jippi!
Natti, sweet dreams


Jennifer hemma hos sig.
Du är en go tjej och jag tycker om dig en massa ska du veta :) <3


Kommentarer
Postat av: Jejja

Naaw, va söt du är vännen! Tycker också om dig massa ska du veta! <3 Hoppas vi ses snart igen :) Puss!

2008-12-11 @ 10:28:13
URL: http://smallshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0