fredag lördag söndag.

Oj oj, sorry knorry! En helg med jobb!!

fredag: Va i skolan halva dagen, sedan bar det av till jobbet. Halv mycket att göra.
Väl hemma va hela släkten där. Dom hade korvat, en tradition som vi gör varje jul. Jag kom lagom till fikat. Blev lite lek med Alfons och Vilgot och prat med resten utav släkten. Framåt kvällen satt faster Ann och kusin Therese kvar och vi hade mysigt och pratade.

lördag:
Gick upp runt nio för att vara på jobbet 10.00. Jobbade fram till 18.00 och sedan var det direkt hem. Gjorde smått iordning mig och sedan var det SPÄCK i kyrkan. Markus Olsson pratade idag och det var sjukt bra! Såå mysigt och efteråt var det julpyssel.
Senare runt 12 tiden tog jag, Camilla, Johannes och Madde en tur till Johannes lägenhet och tittade lite. Har blivit jätte fint. Efteråt hade jag och MAdde ett trevligt prat framåt 2 tiden och sedan var det hem och sova!

söndag: Upp igen för att joba, va sjukt trött!! Hemma runt 6 tiden och åt lite middag. Kom nästan precis hem från en promenad med Linda och Rebecka. Jätte mysigt men kallt, haha.

Så nu sitter jag här med tv:n på, ska snart nana.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0