god jul, feliz navidad, merry x-mas

GOD JUL!!

Nu är det julafton! 24 december, dagen som alla väntat på. Julklappshandeln är klar, maten är lagad och julgranen klädd. Till och med gröten är utsäld till tomten. Nu väntar man bara på den härliga kvällen som ska spenderas med dom man tycker om. Min kväll kommer att spenderas hemma hos min faster och farbror med hela tjocka släkten på ungefär 25 personer. Kommer bli hel roligt.
Mat, julklappar, midnatts gudstjänt med följd av julklappsleken.

Igår och idag var det i alla fall jobb som stod på schemat. Mycket folk igår men idag var det för mesta dels lungt. Efter jobbet blev det mys med familjen och nu ska jag sova.
Imon blir det mys på morgonen med lite utdelning av klappar och smått julmat, följd av Kalle Anka och sedan åker vi och träffar släkten.

Jag önskar er alla en riktigt God Jul!


jugranen med lite julklappar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0