hej mitt vinteland.

Jag har aldrig vaknat till ett finare väder! En massa, massa snö, jippi!!! Jag vill ut och åka pulka.
Igår jobbade jag nästan hela dagen och slutade 20.00. Hemma blev det kinamat (som inte alls var gott, haha). Efter ett tag kom Filippa och Matilda. Så vi satt bara på mitt rum och snackade. Mysigt ändå, var länge sedan de var vi tre.
Tog även en promenad till Filippa och satt där. När vi skulle hem vräkte snön ner! Kramsnö var det också! Så idag vill jag åka pulka!! Men får se vad som händer.
Eftersom att jag är ledig ifrån jobbet i nästan 2 veckor nu så måste jag i alla fall städa mitt rum som ser ut som en svinstia. Sen runt 16.00 taget ska jag, Camilla, Alida och kanske Magdalena till stan och titta och sen blir det bio,Twilight. Får se om den är så bra som alla säger.


snön igår!


Matilda :)


Jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0