jag fryyyyyyser.

Jobb idag igen, yeay! Lite mer folk idag, men gick hem en halv timma tidigare. Fick oväntat besök idag, mamma, pappa, Christoffer och Magdalena! Alltid trevligt!
Efter jobbet träffadejag Madde. Vi bestämde oss för att gå på en liten promenad. Hämtade upp Carl på vägen och den lilla promenaden visade sig att den skulle bli i 3 timmar. Härligt, men kallt!!
När jag kom hem hoppade jag direkt in i duschen och jag kan berätta att jag aldrig har duschat i så varmt vatten! När duschstrålen landade på huvudet var det varmt, men när det landade på fötterna så var vattnet is kallt igen. Vattnet har alltså kylts av för att jag var så kall, haha. Så det var superduper härligt att få på sig mysbyxor, tjocktröja och mina "uggstofflor".
Så nu är klockan mycket, ska lägga mig och sova. Ny dag imorgon och sista dagen för veckan att jobba, 13.00 - 20.00 jätte härlig tid! Sovmorgon!!
natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0