saknad kan vara stor.

Det finns vissa grejer här i livet som man saknar mer än annat. Det kan vara allt ifrån en person till olika saker. Det känner jag ibland när min pappa är ute till sjöss. Då kan man få en sån saknad och ringa ut till honom bara för att snacka lite och höra om allt är bra.
En stor saknad som jag har nu är hockeyn. Åhh fyy det går inte att beskriva med ord den härliga känslan då man tar de första skären på isen. Känslan när man har fått in en bra passning eller ett skott. Känslan av att känna lukten i omklädningsrummet efter ett pass och hoppa in i duschen för att bli fräsch igen.
Va och tittade på när laget tränade idag och jag ville bara springa ut på isen, ta en klubba och dra ett skott. Men skridskorna låg hemma. Så jag har lovat mig själv. Så fort jag får ledig tid från skolan/jobbet/vänner så är de time for hockey!!!


träningen idag som jag va på



mitt andra år i laget

Kommentarer
Postat av: Jejja

Gött, jag kan kanske på torsdag, eller på onsdag efter kören..? Eller jag vet inte om jag kan komma på kören, jobbar då. Men vi kan väl höras av när det närmar sig :) Btw, förstår hur du känner med hockeyn, känner samma med ridningen - miss it a lot! Puss & kram

2008-12-08 @ 23:43:24
URL: http://smallshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0