sista dagen i skolan.

Förlåt mig, har varit så trött och haft mycket att göra. Vilket resulterar till dålig bloggning!
Men trippen på Gekås Ullared va jätte mysig! Var i skolan på dagen sedan åkte vi dit strax efter 3 taget. Va nästan inet folk när vi kom fram så det var h'rligt att gå runt där!
Träffade min faster, farbror och farmor där, haha. Så efteråt bestämde vi oss för att åka in till Varberg på restaurang. Jätte mysigt var det och god mat! Sedan var det raka vägen hem och sova!
Hittade lite julklappar inne på Gekås. Även smått ochh gott til mig själv.
Dagen idag började som vanligt med skolan. Runt 9 tiden skulle jag och några kompisar på rättegång i Hovrätten. Jaa, vad har jag nu gjort för brott?!
Absolut ingenting, skulle göra ett skolarbete och förklara hur ett domslut går till. Det var faktiskt jätte intressant och jag skulle lätt kunna tänka mig att jobba som dom när jag är äldre! Killen som skulle dömas va dömd för grov kvinnofridskränkning och narkotiabrott typ.
Sedan var det även sista dagen i skolan idag vilket resulterade i julmys. Uppdukat i långbord med klassen, julmat och julklappsutdelning med våran lärare som tomte.
Sedan har jag mest tagit det lugnt. Varit med pappa i Johannes lägenhet. Var också långövning med kören idag. Vi ska ju sjunga upp på juldagen. Kom gärna :)
Nee, nu måste jag sova!! Är sjukt trött och vill vara pigg imorgon! Bilder kommer senare någon dag :) natti natti.. zzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0