stan och bio.

Städade mitt rum imorse, men kom inte så långt haha. Magdalena och Christoffer kom på lite besök, sedan fick jag göra i ordning mig snabbt och gå till bussen som skulle ta oss in till stan.
Där gick jag, Alida och Camilla runt lite, tittade i affärer och käkade. Runt 19.30 åkte vi till Bergakungen för att hämta ut biljetterna till Twilight.
Den va faktiskt bra!! Men inte så som alla fjortistjejer håller på "Åhh den va så bra, jag döööööör. Jag är helt käääär!!! Jag kan se den om och om igen!! AAAAAHHHHHHH!!!!!!!" Haha, utan den va bara, bra :)
Så nu ska jag nana, näst sista natten av 2008!



Kommentarer
Postat av: Jejja

Haha håller med,men jag måste erkänna att han är snuskigt snygg alltså! GRR ;)

2009-01-03 @ 19:08:10
URL: http://smallshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0