en halv helg

Dålig uppdatering, sorry!

torsdag: Gick till Frölunda Torg som jag sa. Där hittade jag ett par Replay jeans, ett skärp och en Gossip Girl bok! Det var jätte mysigt där. Stämmning och Magnus Carlsson var där och sjöng jullåtar :)

fredag:
Va i skolan, gjorde mateprov och sedan var det direkt till jobbet. Jobbade fram till 19.45 sen fick jag gå. Gjorde panik iordning mig och åkte direkt hem till Matilda där hon och Filippa hade tjejmiddag. Jätte mycigt var det! Fick god mat och trevligt folk! Va hemma runt halv 2 taget någon gång.

lördag: Idag har jag bara vaknat och pluggat, pluggat, pluggat! Läst och skrivit klart min engelska bok, Peter Pan. Så nu sitter jag här och tittar på otecknade Peter Pan. Jeremy Sumpter, snygg skådespelare, haha!!


bilder från tjejmiddagen








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0