tre dagar kvar på året.

Jag hinner inte blogga nu när det är jobb, jobb, jobb haha!
På annandag jul jobbade jag i alla fall på morgonen fram till 16.00. Inte alls mycket folk så det var härligt att det var lugnt för en gångs skull. Direkt efter åt bar det iväg till Rönnäng. Firade lite jul med släkten där genom att äta god mat och bara umgicks :)
Dagen efter var det jobb igen. Började 10.00 - 18.00. Jätte segt idag, inte alls mycket folk. Barnen har väl redan fått sina leksaker, haha. Väl hemma åkte jag, mamma och pappa iväg till Johannes och hans lägenhet. Den var helt klar och det var jätte fint!! Sovrummet var ätte mysigt, lite new England stil!
Efteråt åkte vi hem och lämnade Johannes kvar som skulle sova sin första natt där! Vi här hemma sate på Albert & Herberts julkalender och jag har nästan aldrig skrattat så mycket! Dom är så roliga!
Så nu efter det ska jag nana, jobb imon igen!
natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0