4th of july

Slappade ratt sa mycket hela dagen igenom. Va sa trott efter gar dagen haha! Runt halv 8 tiden akte jag, Sandy och Kajsa ner till Cape May boardwalk for att se fyverkerierna. De tog minst 20 minuter att hitta en parkeringsplats forst. Fullt med folk!! Val framme kopte vi oss varsin glass och satte oss pa stranden. Det regnade lite smatt, men va gor de! Men efter ett tag blev det bara mer och mer och sen blev de aska och blixt sa dom fick avsluta fyverkerierna och stanga stranden.
Vi gick vidare upp till Cape May mall och strosade runt lite och sen satte vi oss pa ett cafe. Dar bestallde jag in varm oboy och dom andra nachos. Speciellt, aldrig atit innan. Sen nar vi skulle dra oss mot bilen (som lag ungefar 9 blocks bort och 2 blocks ner) borjade de att os regna!!! Regnet bara oste ner och vi blev helt genom vata!! Sa nar jag val kom hem blev de en illvarm dusch och pa med myskladerna. Sa nu sitter jag har och tittar My super sweet 16, roligt program de dar!
Imon ar de BBQ hemma hos Annika pa schemat, det kommer sakert att bli jatte trevligt!!

Take care!

  
      Sandy                    jag                        jag och Kajsa (torra haha!!)


                                                                 Nene vi ar inte blota eller sa, haha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0