American history x

Nee, nu ska jag lagga mig. Blev inte sa tidigt som jag tankt mig, men nu ska de bli i alla fall!!
Tittade klart pa american next top model, och zappade sedan vidare. Fastnade framfor American history x. Den ar sa sjukt bra den filmen! Men ocksa hemsk.
Efter ett tag kom Dan hem fran fisket. Sa Sandy gick och la sig och han skulle fixa nagot med videokameran. Sa vi satt har uppe i soffan och pratade ett bra tag. Som jag sagt innan, han har alltid sa mycket att beratta om sa de ar alltid lika intressant och lyssna pa honom!
Sa nu har han lagt sig och jag tittar pa mythbusters snow special. Haha, jag fattar inte de men jag alskar typ alla program pa discovery!
Men nu ropar sangen pa en.

take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0