bayen och carltons

Hade klockan som vanligt pa 10.15, men tryckte pa fel knapp pa mobilen idag sa snoozade inte ens. Utan vaknade av mig sjalv runt halv 12. Lite sent! Gick upp och gjorde frukost och smatt iordning mig. Efter ett tag kom Hans in pa mitt rum med ett paket. Mina Victoria Secret underklader. Ahh va glad jag blev!!! Har typ gatt utanfor dorren varje dag for att titta om de ligger nagot paket. Och idag gjorde det de antligen. Men de va inte allt. Det kommer att komma 5 par trosor till, men de ar inte foran nasta vecka. Pratade sedan med Rebecka i telefonen en stund.
Sen runt halv 3 bestamde jag mig for att ga ner till bayen en stund. De har blivit sa sjukt varmt nu dessa dagar. Idag va de runt 95 F nar klockan va 5 pa eftermiddagen, de ar ungefar 35 grader. Sa sjukt varmt udag. Darfor gar det knappt att vara ute eller typ ligga pa stranden. Man far vara i vattnet 24/7.
Svangde forbi Wawa och kopte mig en junior hoagie, vatten och annans. Mums med frukt!! Sen gick jag och la mig pa stranden. Blev liggandes dar i nagon timma innan jag bestamde mig for att cykla hemat. Tog en liten omvag idag for att cykla langre. Sa cyklade forbi Bob och Betty (Sandys foraldrar) och gick in for att saga hej. Dom blev jatte glada att jag kom och ville att jag skulle stanna pa middag sa det gjorde jag. Pratade om en massa trevliga grejer och sedan visade hon foton pa nar jag va dar senast, 1997. Kom aven fram foton pa allas brollop och aven deras egna. Hon var jatte fin nar hon var ung. Fick aven se kortet nar hon blev prom queen. Hur fint som helst! Sedan flyttade vi oss ut i deras tradgard, jatte fin tradgard som dom har tagit om. Lugnt och stilla med hangmatta och massa mysiga trad. Sa dar satt vi ett bra tag innan Bob korde hem mig med hans pick up. Dom ville inte att jag skulle cykla ensam hem, gulligt! Tycker om dom tva en massa och dom paminner mycket om bade min mormor, morfar och farmor, farfar. Saknar dom faktiskt, betyder mycket.
Kom i alla fall hem i perfekt tid till Gossip Girl sa tittade pa det. Pratade en stund med Sandy. Sen tog jag en harlig dusch och satte pa mig myskladerna. Sa nu sitter jag har, vanner pa TVn sa tittar pa de.
Sa detta va min trevliga dag!!

take care

(Fyyyyy!!!!! Maste bara saga att jag precis gick ut for att ta in min bikini och tror ni inte att MITT framfor mig i dorren ar de STORSTA spindelnatet med STORSTA spindeln i. Jag holl pa att do!!!! Assa hela min kropp ryser av detta. Usch, fyy, blaa!!)

      
fagel med ett ben haha    bayen      1 av 2 bhar, 4 av 10 trosor


          den sjukt ackliga, stora och fruktansvarda spindeln!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0