Bayen och lost, haha!

Borjade dagen me att ha alarm pa 10.30 men snoozade som vanligt till 11.30 , haha! Love it!!
Sen gick jag upp, gjorde lite grot och en jatte god macka! Blev sallad, ost, skinka och vindruvor. Sen slappade jag ett tag, pratade lite med Sandy innan hon gick till jobbet.
Runt 1 taget cyklade jag ivag for att gora lite aranden. Hittade ett par flipflopps for bara $2,14 billigt! Gick sedan in till mataffaren och kopte tic tac, tidningar, Ben&Jerrys och ice tea raspberry (alskar den!!). Sen cyklade jag vidare till postkontoret for att posta lite brev och kopa frimarken. Sen vidare ner till the bay. La mig dar pa stranden och solade ett tag, badade i vattnet. Riktigt varmt va de idag!!
Runt halv 5 bestamde jag mig for att cykla hemat. Kom upp till Bayshord rd dar jag cyklade. Stannade vid nagon affar for att kopa vatten och helt plotsligt va jag heeeelt lost! Hade ingen blekaste om vart jag va. Sa jag borjade att cykla vidare till jag kom till en skylt Enter Fishing creek (ratt sa koolt, typ valkommern till Fiskeback haha). Sa fortsatte dar for jag visste att Harry och Elsa bodde i narheten. Men va helt lost igen!
Ringde Hans mobil for att se om han svarade, men ne ne. Ringde hem men ingen som svarade. Sa jag hade ingen aning om vem jag skulle ringa. Sa fick ringa pappa hemma i Sverige for jag visste att han har koll! Sa han fick forklarat lite halvt. Men sen traffade jag pa en trevlig kille i 25 ars aldern som jag fragade om han visste vart Shunpike rd (dar Harry och Elsa bor) lag nagonstans. Sa han foljde mig dit. Allt folk ar sa trevliga har!
Nar jag kom fram hade jag cyklat runt i over en timma. Elsa stog och lagade mat, Harry tittade TV och Dennis sov. Sa hon fragade om jag ville ha mat och eftersom att jag inte hade atit sedan 12 sa tackade jag ja. Det blev majskolvar, stekt fisk med potatis och melon/sallad och jordgubbar. Gott gott!!
Efter de skulle Dennis med hem hit sa san tur va cyklade vi tillsammans sa jag kunde inte vira bort mig igen, haha! 
Innan cyklade vi till ett fik och kopte kaffe och satt dar och pratade ett tag. Sen cyklade vi hem hit.
Bade Dan och Hans va hemma. Pratade lite med dom efter att jag hade tagit en harlig dusch!!
Sen ringde Rebecka, pratade med henne i nagon timma. Och nu sitter jag har. Dan ar och kor ner Dennis till baten och Sandy kom precis hem ifran jobbet.
Sa sahar sag min dag ut!

Ha de fint, take care!

   
        The bay                  jag, haha              loves it!!!!                 Dennis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0