BBQ again!

Annu en dag har i USA :)!!
Idag pa dagen blev det mest att slappa. Vaknade lika sent som vanligt, fy fy!! Man blir typ trottare av att sova langre! Men i alla fall. Runt 4 tiden kom Jessica (Leifs flickvan) hit sa jag, Jessica och Sandy akte hem till Annica och Greg (tror jag han heter?) dar vi traffade en massa. Jag kommer knappt ihag vad alla heter och de var en hel del nya ansikten, men aven flera som man kande. Sa dar spenderade vi varan eftermiddag, trevligt!
Runt 8 tiden akte vi hem och Jessica stannade har till 9. Sen satte jag och Sandy pa en film, Fool's gold. Rolig film!!
Om exakt 22 minuter fyller Hans ar. Sa imorgon ska vi fira honom. Tror de bara blir dom narmaste som kommer hit da :)
Sa nu sitter jag och tittar pa Extreme home makeover, alskar det programmet!

Sa, take care!! Bilder kommer imon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0