BBQ at Axelsson's

Tjingeling!

Runt 2 taget va vi redo att aka ivag (graduation party for Erica). Jag trodde inte att det skulle bli nagot sa runt 13.50 kom Sandy till mig nar jag satt framfor tv:n i mysklader, morgonfrisyr och osminkad och fragade om jag va klar for att aka. Men det va jag inte sa fick gora iordning mig sa fort jag kunde. Allt gick pa ungefar 12 minuter, rekord haha! Nar vi kom fram var det redan lite folk dar men det kom mer under tiden. Sa det var jatte trevligt. Kom flera ask/regnskurar under tiden men lika snabbt va solen framme igen! Runt 5 tiden borjade vi att dra oss hemat. Blev lite slapp och allmant prat. Nar klockan va halv 7 fragade Dennis om jag ville med och kopa kaffe sa vi tog oss pa en promenad till affaren ut i de mystiska (?) vadret. Pa vagen hem kom det varldens regnskur som bara oste ner!! Skulle lyssna pa Dennis som ville ta med sig paraply, men dum som jag ar sa jag att det behovs inte for det kommer anda sa inte regna, haha! Men sa fel jag hade!
Val hemma efter 1 timma var det bara att slanga allt i turktomlaren och byta till helt torra klader. Var ju helt genomvat!! Sen tittade vi pa nagon bra film pa tv:n som skulle precis borja. Handlade om nagon larare som jobbade i en skola med med bara morkhyade personer sa skulle hon omvandla dom eller nagot sant for dom var sanna som brakade 24/7. Kom inte ihag vad den hette, men bra var den i alla fall och en sann historia!
Sen gick Sandy och la sig sa kvar var jag och Dennis. Satt och pratade lite om allt mojligt. Kom pa att han var grymmt kitlig sa nu vet man vad man ska gora om man vill ha sin vilja igenom haha ;)! Runt halv 11 korde Hans hem honom och jag satte mig har framfor datorn for att blogga. Tittar pa mythbusters pa Discovery. Sharkweek!! Dags for sangen om nagon timma eller sa!

Hoppas allt ar bra hemma, vi syns om 1 vecka!
take care

  
bilder fran stranden i forrgar. Jag, Lindy och Sandy

   
       jag       Tory & Dennis      Kaleb och nagon mer      Erica och nagra


  jag & Dennis nagot vata pa varan promenad!!


Kommentarer
Postat av: Becky baaab

Den filmen om läraren åh de, den såg vi på på nyårsafton.....om de va så att du undrade :D

2008-07-29 @ 00:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0