BBQ at somebody

Audrey hade akt ivag med sin kompis nagonstans. Dom skulle vara med varandra idag for hon hade kommit hem ifran 1 ar i Frankrike. Sa jag cyklade ner mot bayen. Blev ett stopp pa Wawa for hoagie och annanas. Blev inte sa langvarig pa stranden. Blaste ratt sa mycket idag ocksa sa sanden blaste pa mig. Sa runt halv 4 borjade jag att cykla hemat och va hemma runt 4. Da hade Dan hunnit att komma hem fran fisket och Sandy fran ogondoktorn. Jag satte mig en stund ute pa trappen och laste lite in touch. Efter ett tag kom Hans, Dennis och Erik sa pratade lite med dom. Gick sedan in och tog en dusch for att runt 5 tiden aka pa BBQ. Det var Sandys svager som fyllde 60 ar. Trevligt var det dar. Traffade bade gamla och nya manniskor.
Varldens sotaste unge var dar! 2,5 ar gammal och huuuuur sot som helst!! Fick ingen bild pa henne men ni skulle sett henne! Var halvmork med lang svart lockigt har, ahh va gullig!!
Runt 8 borjade de daliga vadret att komma sa borjade att dra oss hemat da. Nar vi kom hem sa satt Lindy har hemma. Vi gick in pa datorn och tittade pa lite affarer som finns i New York. Vi aker dit nasta torsdag, langta langta!!
Sa nu sitter jag har efter en trevlig dag. Om vadret blir battre imon sa blir det stranden. Hade planerat med Sam sa far hoppas att vadret haller i sig!

take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0