Bloggen 1 manad!

Grattis till min blogg som fyller 1 manad idag <:D haha!!!

Idag hade jag planerat min dag perfekt! Satte klockan pa 10.30 for att ga upp, gora iordning mig, och cykla till stranden och ligga dar en heeeel dag. Men ne ne, da kom alla problemen fram.
* De ar varken sol eller fint vader..
* Min cykel ar paj och jag vet inte nar Dennis kommer hit om jag kan ta hans..
* De ar for langt att cykla till de andra shoppingstallena + ingen cykel.. (20 min me bil)

Sa vad ska jag gora idag? Audrey jobbar, Sam jobbar, alla jobbar haha.. Tankte se om jag kunde fa lagat min cykel sen, men vet inte hur man gor. Men far sa om jag fixar de. Finns val nagon internetsida dar man kan se!
Imon ska jag i alla fall till Atlantic City, de ser jag fram emot! Shoppa, shoppa, shoppa!!!

Men nu far jag se vad jag hittar pa :)!

Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0