daligt vader

Fyy va jag hatar att vara har nar de ar daligt vader!!
Satte klockan idag for att cykla till stranden eller nagot sant, men ne ne! Vaknar upp och de ar moln sa langt ogat kan na!! Sa idag har jag bara suttit har, seegt!!
Pratade med Filippa i lite mer an 1 timma och 15 minuter, wiiie!! Jatte roligt att hora ifran henne. Saknar alla dar hemma!!
Men men, far se vad som hander senare. Ska nog ta en svang till Wawa och postkontoret snart. Maste posta nagra brev och kopa tic tac. Haha min nya drog! Alskar tic tac, dom har typ inga goda tuggummi har sa de ar dom jag far leva pa. Sen kanner jag for lite Ice tea ocksa, sa far se va jag hittar!

Ha de fint, take care!!

Kommentarer
Postat av: pappa

-det är ju tur att de finss sånna som dej som älskar tic tac och ice tee. För hade alla vart light drickare så hade ju tandläkaren inget jobb haft. tänk på tandtrollen =D !!

2008-07-15 @ 00:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0