en ny petronella

Tankte att jag tar lite sovmorgon idag for dom hade sagt att det skulle bli daligt vader, sa gick upp runt halv 12. Men det var stralande sol och jatte varmt. Pratade en liten stund med mammsen i telefonen. Bad henne kolla upp det dar med strejken och Lufthansa. Man vill ju inte sitta fast i tyskland eller nagot, haha. Gjorde mig i alla fall smatt iordning mig och drog mig sakta men sakert ner mot bayen. Cyklade forbi Wawa for att kopa lite gott gott att knapra pa, annanas :D !! Sen kom jag ner till bayen. Lag dar i 2 timmar innan molnen borjade att titta fram. Badade idag ocksa, wiiie haha! Nagot som jag aldrig gor dar nere for sist fick jag en krabba som bet mig i foten! Men inte idag! Vattnet var jatte svalkande och harligt!
Runt halv 5 cyklade jag hemat och var hemma runt kvart over. At lite middag och bara tog de lugnt. Sandy jobbar sent idag sa fick varma mat. Sen bestamde jag mig for att farga haret! Tog nagon timma eller nagot och jag blev nojd med resultatet :) ! Och nu sitter jag har, funderar pa om jag ska mala naglarna eller om jag gor det imon. Maste i alla fall titta upp lite adresser pa affarer som jag vill se i New York, bara 2 dagar kvar!! JIPPIII!!!!!!

Btw
, maste beratta en sak haha!! Idag nar jag skulle cykla hem sa kom jag till en korsning. Sa var det rott ljus och bara nagra bilar som korde. Sa jag orkade inte vanta sa jag tankte jag sniker i mellan dom. Men dum som jag ar tittar jag mig inte for och mitt framfor mig star en polisbil. Haha! Sa jag gjorde en liten sne grimars som typ "ojj, sorry!" sa han bara tittade pa mig och skrattade och gjorde "aja baja" med fingret. Lite roligt, haha!

Nu ska jag fortsatta med det jag gor i alla fall, ha det bra!
take care


lite rolig bild, men min nya harfarg i alla fall :)

Kommentarer
Postat av: Camilla

åå va fin där är nella!!!

2008-07-30 @ 10:01:08
Postat av: Alidap

Sötnos <3 Va fiint de blev =)

2008-07-30 @ 11:02:18
URL: http://alidaclaesson.blogg.se/
Postat av: Emma

Fint! ;)

2008-07-30 @ 12:53:33
URL: http://fambjork.blogg.se/
Postat av: Johannes

finns det inga såna north sails tröjor fast till killar? köp en isf till mig

2008-07-30 @ 15:08:59
Postat av: petronella

tack :) !!



Johannes, den ar kopt i sverige !

2008-07-30 @ 19:02:48
URL: http://petronellaclaeson.blogg.se/
Postat av: magda

snygging där ;)!!!!

2008-07-30 @ 21:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0