En vanlig dag? Nee, tror inte de

Jag sager bara oj oj oj vilken dag!!
Vart ska man borja, haha?! Vaknade upp och gjorde lite smatt iordning mig och at frukost. Sen hade jag visat Sandy en akta svensk kladdkaka pa bild och hon tyckte att den sag sa god ut sa hon hade stallt fram grejer sa jag kunde baka den idag. Sa runt 3 tiden borjade jag. Och jag vet hur mycket dom alskar choklad och grejer har sa jag tankte att jag gjorde en dubbel sats. Men grejen va den att jag tog lite for mycket bakpulver och bakformen var for liten. Sa nar jag val satte in den i ugnen sa borjade de att svamma over efter ca 15 minuter. Och grejen va de att jag markte inte det. Sen va de massa matrester kvar ifran annat i ugnen sa de tande eld (!!!) inne i ugnen. Och jag som gick ut en stund gick in av en ren reflex sa ser jag att de rycker en massa dar ifran!! Sa panik som jag hade ropar jag pa Hans "fire!! quik!! heeeelp!!!" Men han horde inte sa fick springa in till hans rum och da kom han. Sa kastade ett glas med vatten in i ugnen och lat de vara, sen gick han tillbaka in i rummet igen och lamnade mig. Fick panik och va helt skakis i benen! Ringde hem for att fa lite medlidande haha!! Men de loste sig och ugnen funkar perfekt nu!
Sen gjorde jag lite fransk manikyr pa mina naglar, blev halv kasst/bra. Inte min basta sida att mala naglarna. Och sen tvattade jag lite och gjorde andra nodvandiga grejer.
Sen tankte jag att de va dax att bege sig ut pa en cykeltur! Sa tog cykeln och cyklade ner till Cape May west bridge, vidare till The ferrys, down by the bay. Efter att ha cyklat i lite mer an 1 timma traffade jag Tor-Bjorn (han svensken). Stog och pratade lite och sen skulle vi bada at samma hall sa cyklade vidare. Bara de att jag hade fatt punka pa mitt deck, heeelt pafft va de! Sa fick cykla sakta men sakert hem till Lars och Darlene med honom dar vi pumpade dacket. Men de va tydligen hal sa funkade inte. Sa han fick ta trucken och kora hem mig. Sa nu sitter jag har, en fartfylld dag har gatt haha! Dan kom precis hem ifran fisket och Sandy kommer hem fran jobbet snart.
Nu blev detta ett langt inlagg, men sa va i alla fall min fartfyllda dag!

Ha de fint, take care!


                                             En halv klar forstord kladdkaka xD !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0