en vanlig sondag

Idag vaknade jag ratt sa sent. Eller hade som vanligt klockan pa 10.15 men snoozade i over en timma idag haha. Gick upp och gjorde lite frukost. Hans va hemma fran jobbet idag och senare kom Dan och Sandy fran kyrkan. Pratade lite med dom och bara tog de lugnt. Sen akte jag och Sandy hem till Leif for hon skulle plocka lite frukt ifran hans tradgard. Men det fanns inte sa mycket for det ar inte sasong annu sa akte till farm market och kopte frukt. Sen akte vi ner till stranden sa visade hon mig vart Paul oftast brukar surfa.  Sen akte vi hem igen.
Jag packade ihop mina grejer, tog pa mig bikinin och bestamde mig for att cykla ner till bayen ett tag. De va sa sjukt varmt idag! Tog en svang forbi Wawa for att kopa en hoagie, vatten och jordgubbar. Gott gott! Sen cyklade jag ner och la mig. Blev inte sa langvarit idag, bara nagon timma. Grejen ar den att de blaste sjukt mycket idag och nar man lag nere pa stranden sa blaste all sanden pa en, sa mycket att de gjorde ont. Sa man kunde inte ligga kvar. Sa runt fem taget borjade jag att cykla hemat. Traffade pa Anna (Audreys syster) pa vagen hem sa pratade me henne lite.
Nar jag kom hem gick jag raka vagen till duschen, hela haret var fullt utav sand!
Sen hann jag inte att gora sa mycket innan de blev middag. Dennis kom strax innan middag sa han at med oss idag ocksa. Blev tuna (kommer inte pa svenska ordet nu), potatis och nagon anna grej. Efter det akte Dan och Sandy ivag for att gora nagot och jag plockade iordning allting. Satte mig senare ute i tradgarden med Dennis och pratade om allt mellan himmel och jord.
Efter nagon timma kom Dan och Sandy hem igen, sen hande de inte sa mycket mer. Tittade pa nagon amerikansk komedi show, haha. Sjuk humor!! Sen runt halv 11 taget akte Dan och Dennis ner till baten for att ga ut och fiska. Sandy och Hans gick och la sig for jobb imon, och jag sitter har. Tittar pa nagot intressant program pa Discovery Health, Untold stories on the ER. Men men,

take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0