god morgon

Har igen :)
Idag blev jag vackt av att pappa ringde runt 12 tiden, att sova ar lika harligt haha! Idag vet jag inte riktigt vad som hander, far se vad jag hittar pa :) ! Grejen ar att det kan bli ganska lang trakigt att ligga pa stranden for lange, sa kanske en shoppingtur idag igen? Haha, vi far val se :) Jag ska i alla fall forsoka att gora iordning mina shorts sa att dom blir klara. Haller pa att slipa sonder dom lite. Dan tycker det ar onodigt, sant ska man arbeta sig till haha.
I alla fall, har precis atit lite frukost nu, blev en svensk havregryns grot idag, smaskens! Skriver igen senare sa far vi se vad jag hittade pa :)

Take care!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0