Grassy sounds

Idag satte jag klockan pa 10.30 for ville inte sova sa lange. Runt 10.45 ringde Audrey och fragade om jag ville hitta pa nagot. Sa vi bestamde att hon skulle komma och hamta mig runt mellan 11.30 - 12.00. Strax efter halv 12 kom hon och vi akte ivag. Blev en svang pa Starbucks sa vi fick kopt kaffe och sen akte vi ivag. Akte till Grassy sounds, de ar ett stalle dar Audreys pappa har ett litet hus ovanpa vattnet. De ar typ som lilloa hemma. Sa dar la vi oss och solade. Efter ett tag kom ocksa Melissa. Pratade lite och bladdrade i tidningar. Sen blev de ett dopp i vattnet. Svalkande och harligt va de och inte alls kallt. Grymmt salt ar vattnet i alla fall haha!
Rutn 3 tiden borjade magarna att kurra lite och vi bestamde oss for att aka till Wildwood for att luncha. Stannade pa nagot familje stalle och at. Bestallde in en god kycklingsallad till mig och dom andra at nagot annat amerikanskt, haha.
Efter det skulle Melissa hem och gora nagot sa jag och Audrey akte till hennes pojkvan, Mike. Dar va de han och hans 4 kill kompiar. Satt dar och pratade lite och sen tittade vi pa Pulp Fiction eller va den heter. Kom in mitt i filmen sa fattade typ ingenting haha. Har aldrig sett den filmen heller.
Runt 7 taget drog vi oss hemat. Audrey skulle ut och ata middag med sin mamma och undrade om jag ville med. Men Sandy hade gjort mat har hemma sa jag sa att vi gor det nagon annan dag. Sa hon korde mig hem hit och hon akte hem. Fick atit lite och slappade i allmanhet.
Sa nu sitter jag har. Har precis pratar med Rebecka och Durefors i telefonen, trevligt trevligt! Funderar pa att snart ga och lagga mig och satta klockan tidigt. Vill upp och sola!!!
Imon blir det formodligen stranden med Audrey och Anna efter dom har slutat jobbet, sen va de prat om att spela softball. Men de va bara kanske sa far se hur de blir me de, men de hade varit trevligt!

Ha de fint i alla fall, take care!

   
     Audrey                      huset                        Melissa och Audrey       Audrey och jag


                           Melissa och jag :) !

(Mer bilder finns om ni gar in pa http://petti91.bilddagboken.se och klickar pa 12 juli)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0