Happy B-day!!

Ojojoj vad jag har varit dalig pa att blogga idag!!

Dagen borjade med i alla fall att Hans kom in runt kvart i 10 pa mitt rum gapandes "wake up sleeping whole day whole night!!" men jag bara lyfte pa min ogonbindel, tittade pa honom och drog ner den igen. "your dad is on the phone!!" Sa de va bara att ga upp och prata med honom, aven om jag hellre ville sova haha! Sa runt 10 tiden gick jag upp idag. Sandy tyckte synd om mig pappa, sa du far sluta med att vacka mig haha!
Hans fyllde i alla fall ar idag, 17 ar, sa gav han sin present, en sverige troja haha, och sa grattis :)! Sen var de mest att slappa. Vi satte pa en film, High school high och sen mest chill. Sen hjalpte jag Sandy med att stada. Borjade att stada lite , duka och sen gjorde jag shishkebab (deras grillspet). Det blev kyckling, lok, paprika, tomat och annanas pa.
Runt 5 tiden kom Bob, Betty (Sandys foraldrar), Harry, Elsa (Dans foraldrar) och Lindy. Sen runt halv 6 tiden kom Dan och Dennis, da hade dom precis varit ute och fiskat och var klara for dagen. Sa runt 6 tiden borjade vi att ata. Det blev en blandning av shishkebab, potatissallad, krabba, korv med brod och lite annat smatt och gott. Till efterratt blev de svensk jordgubbstarta, ohh va gott! Men jag som inte ar sa fortjust i tarta blev de inte sa mycket "oh va gott" haha.
Runt halv 8 tiden kom Jessica och senare kom Leif. Och dar satt vi ett bra tag och bara pratade. Runt 8 tiden gick de "gamla" eller va man ska saga, sa kvar va de "unga" haha!
Vi hade i alla fall jatte trevligt och det blev en hel del roliga historier berattade haha!! Aah va jag tycker om Sandys foraldrar, helt underbar!!
I alla fall, runt 10 tiden gick Leif och Jessica sa kvar va vi som bor har. Eller bor och bor haha. Det kanns faktiskt inte lika konstigt att saga "jag ar hemma" eller nagot sant nu, men hemma ar ju egentligen i Onnered!!
Jag och Dan satt och pratade i ungefar 1,5 timmar om bara livet och han har en hel del att beratta nar han satter igang. Sa nu har dom precis gatt och lagt sig for en stund sedan och, oj nu ringer de..

Nagon som ringer fel 12 mitt i natten. Fy jag blir lika radd varje gang av att de ar nagon som ringer hemifran for att beratta nagot som hant, my biggest fear!!

Nu ar de i alla fall dax for mig att hoppa i sang, take care!!

                                   
Betty, Elsa, Harry, Dennis & Sandy        Lindy, Dan & Bob                        Hans

                                    
Hans, Leif, Dan, jag, Lindy & Jessica        Alla +Sandy - Lindy, haha                 Leif

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0