min varsta natt, ever!

Assa fyy fyy fyy sager jag!!!
Inatt nar jag skulle ga och lagga mig borjade det med att jag fick doda en nattfjaril, en pappa langben och en krypande sak. Sen sa slackte jag lampan, satte i ipodhorlurarna i oronen, blundade och skulle borja sova. Klockan va strax innan 2 da jag kande nagot som ramlade pa mitt huvud och jag tjot till. Fyy, da var det storsta (!!) nattfjarilen/malen/djuret som hade ramlat pa mitt huvud och vidare ner i min sang. Jag flog upp och visste inte vad jag skulle gora.
Grejen ar den att jag HATAR alla sorters olika kryp och jag kan inte ens doda dom. Tanken att gora det far mig bara att ma illa. De tre djuren jag dodade innan jag skulle lagga mig tog 20 minuter att gora de och jag hade en stor bunt med papper.
Sa i alla fall den flog runt dar i rummet och jag va livradd. Sa jag ringde pappa min :) ! Va tvungen att fa lite stord av honom haha. Sa efter lite prat me honom i telefonen fick jag fangat den stora saken i en hink och dar ligger den fortfarande!
Usch, alla ackliga kryp ar det varsta med USA. Det kryllar av dom har!!

Men men pa tal om annat i alla fall. Igar efter maten tittade jag pa en film med Sandy. Det blev Mona Lisas leende, ratt sa seg film om jag far saga mitt. Sen runt 1 gick jag till sangen efter att ha zappat lite mellan Get rich or die trying och Flipper (maste bara saga att Elijah Wood har blivit min nya idol!! :D)
Sa nu ar jag har, har atit lite frukost. Idag runt 6-tiden ska vi hem till Audrey pa BBQ, de blir sakert skoj! Sa ska snart mala mina naglar i nagon farg.

Take care!!


Kommentarer
Postat av: Emma

Fy för alla dessa djur du har runt dig... Lider med dig! ;)



Kramar

2008-07-03 @ 21:57:12
URL: http://fambjork.blogg.se/
Postat av: rodas

hej nella, ser ut som du har det fint i USA... hoppas du har roligt och att du mår bra.!

vad har du för E-mail??

kram Rodas maggan hälsar

2008-07-03 @ 23:20:45
Postat av: petronella

Jada, de ar kanon haha!!

sommar[email protected] ar min mail adress :) !

kram, halsa tillbaka :)!!

2008-07-04 @ 19:05:30
URL: http://petronellaclaeson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0