packning och slapp

tjingeling!

Har inte alls bloggat nagot idag. Men tankte skriva lite kortfattat om in dag i alla fall! Hade klockan pa 9 (!!) idag, tankte att jag maste vakna upp tidigt sa att jag blir trott sa att jag kan lagga mig tidigt ikvall. Men jag gick inte upp foren 10 tiden nagon gang. Chillade lite allmant, kande inte for att ata frukost sa vantade lite. Tittade klart pa sallskapsresan, haha alska dom filmerna!! Sen gjorde jag lite god frukost till mig och at. Var inte sa fint vader idag, Va sjukt varmt, men molnigt hela tiden.
Ringde mormor och morfar idag och pratade med dom. Sen ringde jag farmor och farfar, saknar dom 4 en massa! Sen ringde jag mamma och pratade lite med henne.
Sen bestamde jag mig for att mala mina naglar, blev lite fransk manikyr. Ville ha malade naglar nar jag aker till New York imon, haha! Sa satt och malade dom ett bra tag. Sen tankte jag att jag skulle fixa lite packning och se om jag skulle fa plats med allt. Hela min roda resvaska fylldes med bara presenter och nagra par skor! Sen har jag mina egna klader kvar och kasnke om jag far shoppat nagot imon i New York. Men det blir ett problem som man far losa senare! Don't worry!
Nar jag va klar med de, runt halv 5 tiden, bestamde jag mig for att ta en liten promenad. Gick till den vanliga affaren dar jag och Dennis brukar ga till. Sa kopte en kopp kaffe och gick vidare hem sen. Rebecka ringde sa pratade en stund med henne i telefonen. Sen at vi lite middag och tittade pa over her dead body, haha rolig film med Eva Longoria.
Och nu sitter jag har och forsoker gora allt (!!) for att jag ska bli trott. Maste somna tidigt ikvall da jag ska ha alarm klockan pa 4.00!! Vi aker hemifran runt 05.45. Sa det blir en tidig morgon for mig. Senast jag gick upp sa har tidigt var nar jag va med Dan och fiskade, haha! Det blir nog sa att vi aker bil till Atlantic city och sedan tar vi bussen dar ifran upp till Lower Manhattan. Men men. sa imon blir det ingen bloggning, om jag inte hinner efter att jag har kommit hem da.

Sa ha det sa bra, take care

New York, here I come!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Heej! Skoj med New York! Tyvärr så var ju jag med 2 killar i New York så jag shoppade inte så mycke... =( Men Macy´s måste du gå till och Bloomingdales. Kommer inte ihåg allt, men när jag kollar i en bok, där jag vek sidorna så står det Orchard Street och Grand Street i Lower East Side, (att dom säljer märkesgrejer billigare... Hoppas du har det bra! Kram

2008-07-31 @ 09:51:45
URL: http://fambjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0