rio grande

Here I am!!

Jag har blivit seg pa att blogga nu pa sistonde, ibland bara man inte orkar. Men de ska bli andring!!
Idag hade jag som vanligt klockan pa 10.15 men snoozade i en timma haha. Gick upp och gjorde lite frukost och gjorde smatt iordning mig. Tankte ringa Audrey och fraga om hon ville ga till stranden eller hitta pa nagot. Men hon jobbade idag sa kom bara fram till telefonsvararen. Efter det ringde Erica hit. Aah va de va roligt att hora hennes rost igen!! Pratade ungefar i 40 minuter och sen va de dax for mig att hitta pa nagot Sa da tog jag en tur till Rio grande idag, de var ett tag sedan jag va dar. Sa runt halv 3 tiden cyklade jag ivag.
Gick fort in till Walmart. Hittade inget speciellt dar idag, eller jo, color quik. De ar typ ett naglack som man har i en "penna" sa bara man pumpar pa en knapp sa kommer lacket ut. Sen torkar de sjukt fort ocksa, sa de ska jag kopa mer av!!
Sen gick jag vidare till Ross. Hittade en Tommy Hilfiger och Nautica skjorta till pappa, en Harley och Billabong t-shirt till mig och varldens coolaste Ed Hardy glas! Jag blev typ helt i extas nar jag sag dom! Och de basta utav allt, billigt! 4 vanliga dricksglas gick inte ens pa 50 kr (!!) och 2 lite storre gick pa 90 kr. Fynd!! Sa kopte 6 glas sammanlagt.
Runt halv 6 tiden cyklade jag hemat med all packning. Ryggen varkte som in i $%*#$*% av att vaskan var for tung och jag hade varldens huvudvark for att jag hade itne druckit nagot pa hela dagen. Val hemma blev de dax for mat, sen slappade jag mest. Tittade pa style channel, en massa program me forvandlingar och grejer typ. How do I look, Dr. 90210 och Split Ends. roliga program de dar!
Imorgon ska jag nagonstans med Sandy efter hennes jobb. Kommer inte ihag va de va, men nagot roligt sa hon i alla fall, haha.
Hoppas att alla har det bra dar hemma!

take care!

   
naglacket!       mina t-shirtar      pappas skjortor        2 av glasen, loooove!!


   och 4 utav dessa glassen!! Ahh va jag blev glad nar jag hittade dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0