seeegt!

Idag var det en allman seeg dag!

Vaknade upp runt 12.40 sa va riktigt utvilad. Gick upp och lagade lite frukost till mig, gjorde iordning mig och sen slappade jag en stund. Runt 3 taget gick jag ut och la mig i tradgarden for att sola och lasa tidningar, blev in touch och teen vouge. Sjukt varmt ar det att ligga dar. Solen lyser och det ar helt vindstilla, sa fick lagga mig lite halvt i skuggan.
Runt 6 taget akte jag och Sandy ivag for att kopa lite mat, blev thai idag. For mig blev de Padd thai m. kyckilng. Inte alls lika gott som pa Saltholmen gatukok. Inget slar den (!!) haha. Gick runt lite i affarer medans vi vantade pa maten. Fick reda pa att iphone 3G kanske inte gar att kopa for man maste teckna ett 2 arigt kontrakt med AT&T. Eller sa kan man kopa den utan kontrakt for $500. Vet inte om de ar vart, far se. Jag och Sandy ska i alla fall aka till AT&T imon och hora hur de ligger till. Vill ju verkligen ha den!! Gick ocksa till mataffaren dar jag kopte 3 tidningar, in touch, seventeen och nagon mer amerikansk skvaller tidning.
Sen akte vi hem och at maten och sen blev de mest bara slapp, slapp, slapp. Sa nu sitter jag har. Imon ska jag titta upp de me iphonen och sen far jag se om jag drar ner till stranden ett tag. Ska forsoka att cykla till postkontoret om de ar oppet, har lite arenden att gora.

Aah sitter har med oppna fonster, later precis som man ar utomlands!! Nar man hor syrsorna och de ar helt kolsvart ute! Vill inte har ifran! Langtar inte sa mycket hem om jag ska vara helt arlig. Saknar sa klart min familj, slakt och alla kompisar. Saknar batsemestern och sjoholmarna. Men jag har ar de helt udnerbart!
Man slipper foraldrarnas tjot om "stada ditt rum, gor si, gor sa", man slipper alla onodiga "brak" med syskonen (ren syskonkarlek), man far sova hur mycket man vill och nar man vill, telefonen ar tyst som graven (jatte harligt!!). Man traffar en massa nya personer eller personer som man inte alls traffar ofta. De ar en sadan mojlighet att komma ut sa har pa egen hand. Sa de enda jag akn gora ar att tacka min mamma och pappa som lat mig aka ivag hit!
Alskar er!

take care


dom jag alskar mest

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0